Alla inlägg under januari 2012

Av Björn Gudmundsson - 5 januari 2012 14:17

Anser jag vara en bluff... lr också är det ngt fel på just de flaskor vi köpt!!

Det står : 2ml räcker... !!! till vadå? iaf inte om man ska diska, jag tycker att man måste ha i en hel jävla sträng med "diskmedel"  och tom ha i en sträng direkt i tex kastrullen för att det ska bli fritt ifr fett, annars blir det liksom en hinna med fett kvar!!

Grumme handdiskmedel "suger" som ungdomarna säger, kommer aldrig mer att köpa det, andra medel.. tex YES så räcker det med en en liten "klick" i vattnet... men inte med Grumme... så... är det miljövänligare eller??

Jag skulle gärna vilja få svar på detta från er med erfarenhet av Grumme och även andra handdiskmedel, å mkt gärna ifrån någon från Grumme!

ps. jag kanske gör fel när jag diskar... isf säg vad...

Ovido - Quiz & Flashcards