Alla inlägg under november 2008

Av Björn Gudmundsson - 26 november 2008 17:08

"Fint" det här med lappmöglet som man måste skotta bort hela tiden!!!!!!!!

Så nu har jag ställt på king caben...behöver inte skotta längre! de' e' r bra med fyrkrafs!!

Av Björn Gudmundsson - 14 november 2008 22:37

Lite tråkig sida tycker jag.... NU får jag bannor !!! men men det ski--r jag i!!

Av Björn Gudmundsson - 12 november 2008 21:07

Tjaa....... då skall man köpa ett till renoveringsprojekt! Undrar vad frun säger.... hmm...köper först och visar sen,ja,det blir bra.

Av Björn Gudmundsson - 7 november 2008 17:10

Dricker vin.....rött!! mmmmm..............

49

Av Björn Gudmundsson - 6 november 2008 14:04

Jaha, då är det bara ett år kvar!! ajajaj..

Av Björn Gudmundsson - 5 november 2008 15:38

Tja, då är poolen lagd på"is"för vintern... äh, den var dålig!

Och städning i garaget fortsätter så sakta,fy f.. vad mkt. skit det finn i ett garage!

Är det bara jag som har sådant problem med garage eller? nää.... 

Av Björn Gudmundsson - 4 november 2008 19:29

Har varit sjukskriven sen v.28:a!börjar lessna nu! tur att man har hundarna...

Av Björn Gudmundsson - 4 november 2008 18:53
nesu

Jag har en mycket ovanlig audi 80 variant 1968 eller 1969, vet inte, den är avregistrerad.(papper finns ej)

Den är i förvånandsvärt bra skick för att ha fallit ur registret och därmed från vägarna för så där en 15-20 år sedan.

Är det någon som vill förbarma sig över denna så kan den hämtas gratis!

Jag vet att i England 82007) så fanns det bara en bil registrerad(-68 årsmodell) coxy914 i Wolverhamton hade renoverat en sådan -07, försökte nå honom genom "club gti forums" men fixade inte det där med att logga in å' de.... skapade en användare och allt det där men då var det invalid password .....shit!!! 5ggr.

Så, är det någon som har en sådan bil och vill ha en skaplig reservdelsbil så... eller om du kanske vill ge mig din istället? kanske en liten summa kanske för den isf.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards