Alla inlägg under mars 2009

Av Björn Gudmundsson - 28 mars 2009 14:42
Dodge polara -65

Av Björn Gudmundsson - 23 mars 2009 22:07

Jaha ja, Då skall man bli utförsäkrad pga att läkaren inte kallar en till återbesök, runt den 10/3:e var det sagt, nu är det 23:e! och inget har hänt.

Den 1/4 så skall jag infinna mig på AF för att söka nytt jobb!!

Enl. F-kassan så är jag arbetsför, så då måste jag söka ett annat jobb fast jag redan har ett fast jobb!

Enl. läkaren ska jag bli helt återställd iaxeln,men att det tar tid,och det kan tydligen inte F-kassan vänta på, så då bli man arbetslös!!!!!!!

Säljer nog hus å' hela helvetet och flyttar till ett annat land där det inte är så jävla idiotiskt upplagt.

Men skatt skall vi betala,och dyrt skall det vara för vanliga "svennsons" så att vi inte kan lägga undan ngt.

Det är ju för helvete inte vårat fel att det sitter inkompetent folk och styr detta land!

Jaja... nu säger ngn att " det beror ju på att folk röstat fel" nä... tror inte att det har ngn betydelse faktiskt.

Tror att nästan vem som helst kan bli politiker faktiskt( fast det är väl det som har hänt)

Nä hade detta varit tex Frankrike så hade det tagit hus i helvete..

Kanske skulle flytta dit !! Hmm... då var det de där med språket, kan ju bara äta franska juh !!

Men men... har ngn något "bra" jobb så står jag nog till "förfogande" snart!

Av Björn Gudmundsson - 23 mars 2009 13:58

Ja, då var det den eviga frågan... varför har man 16 korvbröd i en påse,när korvarna säljes i 5,10,20 pack?

Kanske onödigt vetande men ändå.

Och eftersom korvarna kom först så måste ju ngn som jobbar med korvbröd kanske kunna svara på frågan.

Ovido - Quiz & Flashcards